sobota, 26 listopada 2016

Od Anabelle CD Anubisa

- Nie, czekaj! - powiedziałam cicho, spoglądając na powoli oddalającego się psa. Anabelle, co ty wyprawiasz!? Głupia! Oby mnie nie usłyszał... Niestety, usłyszał.
- O co chodzi? - spytał nieco zaskoczony, mierząc mnie wzrokiem.
- N-nic, po prostu... Wybacz, że zakłóciłam ci spacer. Ja... miałam trudne dzieciństwo. - ostatnie słowa dodałam ciszej, nie patrząc mu w oczy. Idiotko, idiotko, idiotko! Wyglądasz  jak jakaś... Idiotka, dokładnie! Grr, i co on teraz o tobie pomyśli, co? Czemu ja zawsze muszę być taka głupia...
- Rozumiem. Chcesz się przejść? - pyta się. Eee, yyy, co odpowiedzieć? To w końcu alfa, nie wypada odmówić. Z drugiej strony towarzystwo źle na mnie wpływa. Ale na koniec końców kiwnęłam głową.
Anubis?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz