sobota, 26 listopada 2016

Od Anabelle CD Shairen

- Nie musisz już go gonić. - rzekłam cicho, spoglądając suczce w oczy. - Opuścił nasze tereny. - dodałam po chwili, widząc, że nie rozumie.
- Hę? Nasze? - Suczka spojrzała na mnie zdezorientowanym wzrokiem.
- Ach, wybacz. Myślałam, że należysz do sfory. - odpowiedziałam z cichym westchnięciem. Głupia. Powinnaś się najpierw zapytać, nie? Po co ty to robisz? Ech...
- Sfora? Ach tak, wybacz, zapomniałam, od niedawna należę. - suczka uśmiechnęła się przepraszająco, a ja tylko pokręciłam głową, niemal niezauważalnie. - Tak swoją drogą, jestem Shairen. - suczka kontynuowała, niezrażona. Tak, Anabelle, teraz nadszedł czas, by się kulturalnie przedstawić.
- Anabelle. Miło mi. - odpowiedziałam, patrząc na Shairen.
Shairen?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz