sobota, 26 listopada 2016

Od Anabelle CD Anubisa

Zamarłam w kompletnym bezruchu. Miłość. Co? To, uczucie mi nieznane, a jednak, ktoś mnie nim obdarzył.
- A nie powinieneś. - to jedyne słowa które przeszły mi przez gardło. Teraz to on zamarł, zszokowany, a ja poszłam do domu.
- Anabelle... - szepnął, gdy odchodziłam.
- Nie wiem. - jak zawsze, w jego towarzystwie, mój głos żył własnym życiem. Zamknęłam się w domu, by mieć pewność, że nikt tu nie wejdzie. Kocham go, czy nienawidzę? Unikałam go, bo byłam na niego zła, czy dlatego że bałam się, że to uczucie wyjdzie na jaw? Nie, czekaj, jakie uczucie? Nagle moje życie stało się jednym, wielkim chaosem.
Tej nocy nie mogłam spać. Rozmyślałam jedynie nad minionym dniem. Musiałam się zdecydować, ale w głębi duszy już dawno przyznałam się, że, pomimo iż tak usilnie starałam się nie zakochać, zrobiłam to. Kocham Anubisa.
Anubis? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz