sobota, 26 listopada 2016

Od Luny C.D Winter

- Kim jesteś? - podeszłam do suki husky.
- Nowa... Winter - przedstawiła się.
- Jestem Luna... - wyszeptałam i spojrzałam suczce w oczy. Były podobne, duże i niebieskie niczym moje.
- Luna?! - krzyknęła zachwycona Winter. - Słyszałam pogłoski, że należysz do tej sfory, ale myślałam, że kłamią, a to prawda!
- Prawda, że co...- spojrzałam na suczkę zdziwiona.
- Jesteś moją siostrą, tylko ja przeżyłam! - przytuliła mnie a ja uśmiechnęłam się. Miałam rodzinę, siostrę którą tak długo oplakiwalam! Czułam się wspaniale. Wtulilam się w jej futro.
- Już nigdy, nigdy nie będę sama! Mam rodzinę! - krzyknęłam zachwycona. Świat stanął przede mną otworem... Czułam się wolna a szczęście rozsadzało mnie od środka. Serce paliło mnie miłym ogniem.
Winter? Moja kochana siostrzyczko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz